نفس های آلوده

زخمهام رشد میکنن به درون، طوری که دیگه با نفس هام تو رو شکر نمیگم و از درون کفر می ورزم هم به تو،که تفسیر به رای شدی،و دنیا مفسرت، هم به خودم که کور شده ی چاهک روبرومم البته نه از تورم عقده ها که باید تلو تلو بخوریم زمونه مون رو نه از ترس سیاه کار و مسخ شده سنگ گرانیت نه از شعله های کبریت و دماغ های بو گرفته، بلکه از پیچش هوسهای درونی ام که تا نگاه میکنی زخمه و شهوت هر ثانیه زندگی بدون تو هوسی است که تازگیها باهاش میدوم تا ازش عقب نمونم، امروزم به خودم دروغ میگم، "شاید" فردا رو کاشتم، („„چه کسی گفت:خداوند شبان همه است ،و برادر ها را تا ته دره ی سبز رهنمون خواهد بود، من شبان رمه ی خود بودم و کسی آن بالا خود شبان من معصوم نبود غفلت من رمه را از دست داد غفلت او شاید هم از ایندست مرا هم از ایندست تو را رمه را همه را... ”شهیار قنبری"")
نظرات 3 + ارسال نظر
زریر جوان دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:41 http://saansiz.ir

تنها هیچ

[ بدون نام ] یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:03

fatemehsheikholeslami پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 13:17

سلام تا زمانی‌ که پول وجود داشته باشد مشتریان محلی رفتار صحیح پیش گرفته و به آنچه به آنها گفته شده عمل میکنند و کشورهای دیگر چشم و گوششان را بسته و مسائل را نادیده میگیرند نه برف و باران و نه ظلمات شب نمی‌تواند نیروهای سپاه قدس را از انجام وظائف محلوله شان باز دارد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد